Branding

Herkenning en sympathie, dat is wat je merk moet oproepen. In dat overvolle brein van je klanten een plekje veroveren waardoor jouw merk de voorkeur heeft en de concurrenten het nakijken hebben. Dat begint bij goed nadenken over je positionering, je merkstrategie en het merkconcept. Met mensen die daar enorm veel ervaring mee hebben en vanuit verschillende disciplines hun bijdrage leveren. Smidswater maakt al 50 jaar mooie, succesvolle merken.

BRANDINGFUNDAMENT

Aansluiten op diepere emoties

Balans vinden, daar gaat het om. Aan de ene kant is daar de klant met zijn behoefte aan je product of dienst. En natuurlijk met zijn diepere emoties en behoeften. Aan de andere kant heb je jouw organisatie met een eigen karakter, een eigen cultuur. Een goed merk verbindt beide werelden. Het resultaat? Trotse medewerkers die weten waar het merk voor staat. En tevreden klanten.

 

KLAAR VOOR DE TOEKOMST

Opnieuw de kracht in jezelf ontdekken

Met de ontwikkeling van het merk begint ook het laden van dat merk. Bij uitstek het moment om de organisatie weer strak neer te zetten. Positionering, portfolio, klant, de ideale medewerker… Het proces om tot een nieuw merk te komen werkt verhelderend, want je wordt gedwongen na te denken over wat echt relevant is. Nu en in de nabije toekomst. Het merk symboliseert dat. En dat heeft enorm veel waarde.

Tijs van den Nieuwendijk

Merkstrateeg

Neem contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

Bekijk de pijlers

Branding is een breed begrip. Bekijk hier wat we voor jou kunnen betekenen.

Meer weten?

Voor overleg of vragen kun je contact opnemen met Tijs van den Nieuwendijk.