Merkdesign

Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken. Die kan dus maar beter goed zijn. Een goed ontwerp prikkelt de waarneming en zet de juiste filters open in het brein van je klant of bezoeker. Vaak zal dat een ontmoeting in de digitale wereld zijn. Maar bij elke ontmoeting draagt het merkdesign direct bij aan sympathie, herkenning en waardering van je organisatie.


Anne-Fleur de Vries

Sr. Communicatieadviseur a.i. - WSP Haaglanden

Smidswater is analytisch sterk en een prettige gesprekspartner. Voor de uitvoering van werkgeverscommunicatie hebben we een geweldige campagne gevoerd waarbij we werkgevers intrinsiek konden motiveren. Ook in merkpositionering is ze een fijne communicatiepartner met verstand van zaken!

Joost Schriever

Global Director Marketing - Randstad

Smidswater heeft een prestatie van formaat geleverd! In korte tijd hebben ze honderden ontwerpen gemaakt die we hebben gebruikt voor de internationale uitrol van onze nieuwe huisstijl. Deze succesvolle samenwerking zullen wij voortvarend voortzetten. Buitengewoon professioneel en plezierig!

Brand alignment

Herhaling is de kracht van communicatie. Het merkdesign vertalen we dan ook stug door in alle brand touchpoints van de klant. Zo wordt een stijl echt een huisstijl.

Interior design

Ook je interieur biedt kansen om je merk tot leven te brengen. Los nog van het esthetisch genoegen dat een zorgvuldig gekozen ‘branded environment’ heeft en het gevoel van trots dat het oplevert, blijkt uit onderzoek dat het ook leidt tot een hogere productiviteit. Living the brand komt hier dichterbij. In onze cases voor het Havenbedrijf en Delftse Poort kun je goed zien hoe dat uitpakt.

Samenwerken met meer resultaat

Samen werken, samen sterker. Onze aanpak kenmerkt zich door samen met jou in designsprint te werken aan het beoogde resultaat. Dat betekent dat een team van ontwerpers en ontwikkelaars in een aantal sessies actief aan de slag gaat. We laten scenario’s zien en verkennen richtingen, om uiteindelijk alles af te pellen tot we de essentie te pakken hebben. Dat is kracht van een succesvol merk.

Paulien Morsch

Adviseur, onderzoeker

Neem contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek

Cases

Branded interieur voor Europa’s grootste haven

Port of Rotterdam

Campagne rondom inclusief werkgeven

WSP Haaglanden

Campagne voor personeelswerving Havenbedrijf Rotterdam

Havenbedrijf Rotterdam

Den Haag staat op tegen eenzaamheid

Gemeente Den Haag

Herpositionering Delftse Poort in Rotterdam

CBRE Global Investors

Meer weten?

Voor overleg of vragen kun je contact opnemen met Paulien Morsch.