Sr. Communicatieadviseur a.i. - WSP Haaglanden
Smidswater is analytisch sterk en een prettige gesprekspartner. Voor de uitvoering van werkgeverscommunicatie hebben we een geweldige campagne gevoerd waarbij we werkgevers intrinsiek konden motiveren. Ook in merkpositionering is ze een fijne communicatiepartner met verstand van zaken!
Global Director Marketing - Randstad
Smidswater heeft een prestatie van formaat geleverd! In korte tijd hebben ze honderden ontwerpen gemaakt die we hebben gebruikt voor de internationale uitrol van onze nieuwe huisstijl. Deze succesvolle samenwerking zullen wij voortvarend voortzetten. Buitengewoon professioneel en plezierig!
Een goede campagne is verrassend, én levert leads op. Relevante leads, welteverstaan. Natuurlijk moet je dan eerst weten wie je voor je hebt. Want als je dat niet weet, hoe ga je dan je campagne targeten? Het denken in persona’s of customer journeys is daarom de start van een succesvolle campagne.
Daarna volgt het creatieve proces, waarin we met de campagne aansluiten op die journey. Immers: een persoon die in de oriëntatiefase zit, heeft een andere informatiebehoefte dan iemand die in de behoeftefase zit. Daarna volgt de uitrol. Dat kan bijvoorbeeld middels een contentmarketingstrategie of een toffe online bannercampagne. Nét waar de doelgroep behoefte aan heeft of zich bevindt. Maar dan zijn we nog niet klaar. Want meten is weten. Van jouw doelgroep kun je leren! Voor het online stuk van jouw campagne, hebben wij daarom online marketeers in huis die álles weten van conversie en optimalisatie.